Spiga

stealing beauty




در زندگی‌ گاهی اتفاق‌های جالبی‌ می‌‌افتد، سال‌ها پیش در ایران دوستی‌ فیلمی به من داد

با عنوان فارسی‌ "زیبای مزاحم".

فیلم در زمانی‌ که غرق در مسائل هنر و نقاشی و مجسمه سازی بودم شدیدا مرا تحت تاثیر

قرار داد.گذشت تا اینکه مهاجر شدم و شکل و شمایل زندگی‌ کاملا با آنچه که عمری به آن

خو گرفته بودم متفاوت شد.

هزارو یک مسالهٔ گوناگون که هر کدام ذهن و روحت را به سویی میکشند.

در میان تمام این دست و پنجه نرم کردن ها،ناگهان چیزی شروع به تکان دادن هزارتوی

وجودت می‌کند. تونل‌های تاریکی‌ که سالهاست گذری به آنجا نیفتاده به ناگاه روشن می‌‌شوند

و درست مثل احساسی است که شیی گمشده ت را پیدا کرده ای‌. نگاهی‌ به اطراف تونل

زیبای نیمه روشن میکنی‌ و میگویی من هم روزی از این فضا لبریز از لذت بودم.

بی‌ دلیل گمش کرده بودم و امروز با دلیل پیدا شد.

روز گذشته در بلاگ دوستی‌ ۲ کلیپ از این فیلم را دیدم.خیلی‌ جالب بود مثل تکان دادن

حافظهٔ دراز مدت با یک شوک ذهنی‌ که مرا تا جاهای دوری برد، پر از احساس‌های خوب.

سپاس از این دوست عزیز.


0 comments: