Spiga

painting

acrylic on canvas

april 2009

FE

4 comments:

  پرستو

6:17 AM, April 20, 2009

smoke-rain-reticence
را بيشتر دوست دارم. قشنگ هستند

  آگالیلیان

5:54 PM, April 22, 2009

چیز زیادی از نقاشی سرم نمی‌شه، اما یه سووال داشتم، شاید خیلی پرت به‌نظر برسه،این حجم موجود توی نقاشی‌تون درصورتی که پرسپکتیوی موجود نیست چه‌جوری ایجاد شده؟ بیشتر خطوط این کار رو می‌کنند یا رنگ؟ به‌خصوص توی همین یکی قسمت آبی و نارنجی حس عمق بیشتری می‌ده، یا اصلاً این بستگی به بیننده داره؟ دوم خواستم در مورد موسیقی بپرسم. دیگه سووالی ندارم :)

  Faranak

8:28 AM, April 23, 2009

درود بر آگالیلیان
بذار اول یکی از امتیازهای نقاشی مدرن یا آبستره را بگم و اون اینه که به بیننده این امکان خوب رو میده که بر اساس روحیه و حالت درونی خودش کار یا اثر هنری رو تعبیر کنه - به قول خودت هر چی دلش میخواد

واما عمق-زمانی که رنگهارا بااسفنج دریائی روی بوم پخش میکردم به آبی کمرنگ که رسیدم خودم هم این عمق را احساس کردم و دیدم چه حس خوبی همراه با لکه های عمودی ایجاد میکنه ودیگه به آبیها دست نزدم.حالا این عمق را بیننده که شما باشی هم احساس میکنی و این دقیقا همان چیزیست که میخواستم- من این مجموعه شش تائی را تحت تاثیر موسیقی انجام دادم- ملودی- ریتم و احساسی که زمان گوش دادن به این موزیک داشتم جزئی جدائی ناپذیر از ترکیب بندی و انتخاب رنگ بوده با نگاه کردن به این کارها میتونم طنین موسیقی ام را بشنوم.
ممنون از توجهت

  Anonymous

12:53 PM, April 24, 2009

I like it